Czy opłaca się jeździć do pracy za granicę busem?

Dodane: 28-10-2016 03:56
Czy opłaca się jeździć do pracy za granicę busem? przewozy polska holandia

Planowanie przejazdów z pomocą Internetu

Coraz częściej firmy świadczące usługi transportowe koncentrują swoją działalność przede wszystkim na przejazdach busami. Jest to dość komfortowy środek transportu, a klienci coraz częściej wybierają właśnie taki pojazd na podróż w związku z o wiele niższymi cenami za przejazd. Jak wybrać firmę transportową, z której usług chcielibyśmy skorzystać? Przede wszystkim, warto zerknąć do Internetu. Niejedna firma posiada bowiem profesjonalnie wykonaną stroną internetową, dzięki której możemy nie tylko dokonać rezerwacji pojazdu w określonym terminie czy uzyskać konieczne nam dane kontaktowe pracowników tego przedsiębiorstwa, ale także na przykład zobaczyć tabor. Jest to bardzo komfortowy dla klienta sposób na wynajęcie usług takich, jak transport busem.


Zagraniczne usługi firm transportowych

Wiele firm transportowych decyduje się na świadczenie zagranicznych usług, jeśli chodzi o transport busem. Możemy więc za pomocą busów dostać się nie tylko do Niemiec, ale także do Francji czy do Holandii lub też innych europejskich krajów. Te kierunki są szczególnie popularne z uwagi na to, że sporo osób wybiera Niemcy czy Holandię jako swoje miejsce pracy. Proponowane tam zarobki są bardzo atrakcyjne, wobec czego chętnych na takie wyjazdy nie brakuje. Transport busem jest jedną z bardziej opłacalnych opcji przejazdu osób do pracy za granicę. Nic więc dziwnego, że spora część pracowników udających się za granicę korzysta z oferty dotyczącej przejazdu busami.


O autobusach w Polsce

W Polsce pierwsze autobusy budowano w okresie międzywojennym w zakładach Ursus. Były to niewielkie pojazdy na podwoziu lekkiej ciężarówki, nienadające się do obsługi większych miejscowości. Ze względu na ograniczenia importowe, powstające wówczas firmy autobusowe zmuszone były sprowadzać z krajów zachodnich duże podwozia autobusowe (np. Leyland) i budować karoserie we własnym zakresie (powszechnie stosowano wówczas karoserie drewniane z blaszanym poszyciem).

Po 1945 produkcja autobusów władze postanowiły rozwinąć dwa duże zakłady w Jelczu i Sanoku. W Jelczu budowano autobusy miejskie i pojazdy na licencji zagranicznej (czechosłowacka Škoda 706, później francuski Berliet, opracowano także hybrydę francuskiego nadwozia z węgierskim podwoziem Ikarusa 260). Sanocka wytwórnia wyspecjalizowała się w midibusach (kolejne wersje autobusów San, później bardzo udany Autosan H9), przeznaczone na trasy dalekobieżne.

Największą polską marką autobusów jest Solaris Bus & Coach, fabryka produkująca nowoczesne autobusy podmiejskie, miejskie i turystyczne, powstała na bazie istniejącej wcześniej montowni firmy Neoplan.

W Polsce swoją działalność także prowadzi firma MAN Bus Sp. z o.o. ? spółka należąca do koncernu MAN, specjalizująca się w produkcji autobusów miejskich. Posiada dwa zakłady produkcyjne: finalny w Sadach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania, oraz zakład produkujący szkielety stalowe autobusów, podwozia autobusowe i podzespoły do nich w Starachowicach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus#Autobusy_w_Polsce



© 2019 http://krus.edu.pl/