Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie

Dodane: 13-01-2017 06:54
Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie pozycjonowanie katowice

Skrót SERP, co oznacza? Wikipedia odpowiada

SERP (Search Engine Results Page) ? strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.

Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP


O e-PR. Czym jest? Wikipedia

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR


Czym jest URL? Odpowiada Wikipedia

URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.

URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.

Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator



© 2019 http://krus.edu.pl/